Bursele brâncovenești. A 4-a ediție, la final

on

De patru ani,  proiectul Bursele brâncovenești susține tinerii comunității printr-o rețea de sprijin atât financiar, cât și motivațional și profesional. Acesta a fost inițiat în 2019 de comunitatea bisericii noastre, după modelul ctitorilor, familia Brâncoveanu – susținătoare fermă a culturii și educației.

Proiectul BURSELE BRÂNCOVENEȘTI de anul acesta în cifre:

  • 14 burse de studiu, dintre care 6 suplimente de performanță
  • 8 burse de performanță
  • 23 voluntari beneficiari ai Bursei colective de călătorie PROACTIV
  • fondul TOTAL de burse: 50.000 lei, din care: Burse de studiu: 24.000 lei; Burse de performanță (oferite de JTTI Romania): 18.000 lei; Bursa PROACTIV: 8.000 lei.

OBIECTIVE:

  • Construirea unei rețele de sprijin pentru tinerii comunității, în cadrul căreia aceștia să se simtă încurajați să își dezvolte abilitățile, să investească în pregătirea lor profesională și să se implice activ în viața comunității.
  • BURSELE DE STUDIU (oferite de membri ai comunității Bisericii Brâncoveanu): sprijin pentru elevii de liceu/studenții cu rezultate școlare bune dar posibilități financiare reduse;
  • BURSELE DE PERFORMANȚĂ (oferite de JTTI ROMANIA): sprijin pentru tinerii cu rezultate excepționale.
  • BURSA DE CĂLĂTORIE PROACTIV (oferită de familia D.A.R.): îmbogățirea spirituală a tinerilor prin călătorii tematice în țară, cu scopul de a-și lărgi universul cunoașterii și de a-și dezvolta abilitățile în domeniul voluntariatului.

IMPACT în rândul bursierilor

Bursa a fost un ajutor financiar și o bună motivație de a învăța. Datorită acesteia, am reușit să îmi acopăr cheltuieli pe care în perioada asta nu mi le-aș fi putut permite. Slavă Domnului că am avut posibilitatea ca și anul acesta să mă bucur de bursă alături de voi! Mulțumesc celor care au susținut și încă susțin acest proiect și pentru toată dragostea și sprijinul acordat! (Nicoleta)

Nu pot să mulțumesc îndeajuns celor care au făcut posibilă ediția de anul acesta al burselor.  Pentru mine sunt foarte importante, fac parte din “fundația“ viitorului meu, pe care încerc să o clădesc, iar in perioada aceasta este în plină lucrare. Mulțumesc încă o dată pentru tot sprijinul care mi-a fost oferit prin intermediul acestui proiect! (Nectarie)

Bursa Brâncovenească a fost și anul acesta, ca și în anii trecuți în care am putut beneficia de ea, un real ajutor, un sprijin fără de care parcursul meu pe băncile facultății ar fi fost mult mai greu. Această bursă m-a ajutat atât financiar, bineînțeles, deoarece datorită ei am putut să beneficiez de materiale și cărți de care am avut nevoie de-a lungul anului, dar m-a ajutat mai ales sufletește, fiindcă prin jertfa comunității primim acest sprijin, iar acest dar din mâinile oamenilor cu care te saluți după ce se termină Sfânta Liturghie te face să devii mai responsabil, să prețuiești mai mult acest ajutor și să duci dorul de a deveni un om la fel de implicat ca dăruitorii acestei burse. E o îmbrățișare care te înalță în dorința de a fi mai bun. Mulțumesc tuturor celor care prin această bursă sădesc în sufletul nostru sămânța Binelui. 💛🌻❤️ (Nico)

Vreau să mulțumesc încă o dată pentru marele sprijin pe care l-am primit și în acest an de la credincioșii parohiei, dar și din partea companiei JTTI. ❤️A fost o onoare să beneficiez, pe lângă bursa de studiu, și de un bonus de performanță. Am simțit că efortul în plus mi-a fost răsplătit. În inima bisericii voastre, mă simt ca la biserica mea din Sâmbăta, aceeași căldură a oamenilor (care de data aceasta nu mă cunosc neapărat) cu care împărțim aceleași simțăminte: credința și dragostea în Dumnezeu, dar și evlavia față de Sfinții Brâncoveni. Bursa a fost un ajutor binevenit cu care am reușit să achit de la plata cazării și a transportului până la componentele electronice care mi-au folosit la proiectele din facultate. Sper să ajung și eu să ajut, la rândul meu, studenți și elevi, nu doar cu informații cum am făcut-o până acum, încât să le sporească râvna la învățătură. 🤗 (Alessia)

De-a lungul vieții sale, omul învață sa mulțumească pentru tot ceea ce Dumnezeu i-a oferit, sa mulțumească pentru tot sprijinul acordat pe care Dumnezeu are grija ca fiecare dintre noi sa-l primim, prin intermediul fiilor Săi, caci Dumnezeu lucrează prin oameni. In cazul meu, una dintre nenumăratele căi prin care Dumnezeu mi-a oferit un ajutor  este bursa primită in cadrul proiectului ,,Bursele Brâncovenești”. Această bursă a reprezentat pentru mine atât un sprijin important  in clădirea mea profesionala cat si un stimul care m-a făcut să-mi doresc să urc tot mai mult, să mă înalț intelectual si sufletește, pentru că toate lucrurile bune apar in viața omului mai mult sau mai puțin  după sufletul fiecăruia. Doresc sa le mulțumesc organizatorilor si susținătorilor pentru ca mi-au deschis o ușă, mi-au luminat căi neștiute si astfel au devenit o coloana de rezistență in formarea mea ca om. Nimic nu e mai frumos pe lume, decât să te apropii de Dumnezeu și de acolo să răspândești lumină la tot neamul omenesc! (Lavinia)

Bursa oferita anul acesta m-a ajutat extrem de mult din toate punctele de vedere. Am învățat că banii trebuie cheltuiți pe lucruri care îmi sunt neapărat necesare și nu pe orice obiect care atrage priviri. Fiecare bănuț a contat si mi-a oferit o oarecare satisfacție la gândul ca îmi pot cumpăra ceva cu banii mei. Vreau sa le mulțumesc tuturor celor care au făcut posibilă aceasta bursă, știu că fiecare bănuț a fost strâns cu trudă. De aceea, fiecare lucrușor cumpărat din ea va rămâne intr-un mic sertar din inima. Mulțumesc mult! (Nectaria)

Această bursă este un mare ajutor pentru mine deoarece reușesc sa-mi achiziționez toate lucrurile necesare pentru școală si imi ofera oportunitatea de a-mi urma pasiunile. Mulțumesc tuturor celor  care susțin acest proiect. (Bogdan)

Bursa m-a ajutat mult în acest an, deoarece am putut achiziționa unele lucruri de care aveam nevoie și pentru care nu aveam banii necesari. Mi-au fost foarte utile și la școală și în alte activități, în acest an plin de provocări. Sunt foarte recunoscătoare! 🥰 (Parascheva)

Datorită acestei burse am reușit să îmi susțin educația și să progresez din punct de vedere educațional. Vă mulțumesc din suflet! (Alex)

Pentru mine a însemnat foarte mult această bursă, deoarece m-a ajutat din punct de vedere financiar  să îmi achiziționez echipamente medicale și materiale pentru învățat. De asemenea, anul acesta am fost pentru prima data la Adunarea Generală din cadrul Federației  Asociațiilor Studenților de Medicină din România la care am avut parte de o experiență unică si am învățat foarte multe lucruri despre Sănătatea Publică. Acesta a avut un preț costisitor si, astfel, această bursă mi-a oferit șansa de a cunoaște colegi de la medicină din toată țara, de a dezbate împreună cu ei diverse subiecte legate de sistemul medical si patologii ale pacienților si de a cumula informații medicale ce ma vor ajuta pe viitor. Vă mulțumesc foarte mult pentru această bursă! Sunt foarte recunoscătoare pentru ajutorul primit! (Silvia)

Cu ajutorul acestei burse am reușit să îmi descopăr o pasiune uimitoare pentru olărit care cu siguranță va determina viitoarele mele proiecte pentru facultate. Marea majoritate a banilor au fost pentru lut și pentru arderea lutului dar și pentru diversele materiale în care am fost învățați sa lucram. Ma bucur foarte mult ca am putut accesa aceasta bursa deoarece cu siguranță, fără ea, nu aveam atâtea oportunitati și totodată sunt extrem de recunoscătoare pentru cei ce au făcut posibil acest proiect. (Alesia)

Arhimede spunea „Dați-mi un punct de sprijin și pun pământul în mișcare”… Intr-adevăr, sprijinul, susținerea si impulsul înspre a face si a fi ceva mai mult, animă si stimulează energia, talentul, visurile, idealurile și avântul spiritului tânăr. Faptul ca cineva alege sa creadă in tine, chiar fără sa te cunoască, îți amintește ca merită să faci eforturi înspre dezvoltarea ta pe toate planurile, de la academic la spiritual, evoluând treptat, depășind limite și stereotipuri. Proiectul „Bursele Brâncovenești” acordă tocmai acest sprijin, mărinimia sponsorilor și diligenta organizatorilor facilitând progresul fiecărui bursier din program. În această calitate, de beneficiar al proiectului, nu pot decât sa îmi exprim recunoștința față de acest „punct de sprijin” acordat la început de parcurs universitar, adresând sincere mulțumiri tuturor celor ce au făcut posibila aceasta experiență. (Paula)

Această bursă mi-a oferit bagajul pentru un nou început în viitoarea carieră și un sprijin emoțional de la oamenii cu suflet mare cărora le pasă. Mulțumesc tuturor oamenilor care au făcut ca acest proiect să existe. (Andreea)

Încă un an în care țin să mulțumesc familiei ce susține bursa mea. Datorită acestui program de burse din cadrul Asociației Doamna Maria Brâncoveanu, ce oferă continuu sprijin atât financiar, cât și spiritual, am reușit sa-mi desfășor mai ușor și mai proactiv activitatea de student. Prin orele de voluntariat pe care le fac, simt ca ajut spre atingerea unui scop nu numai comun, ci și de ajutor societății în care voluntariez. Mulțumesc mult pentru sprijinul din acest an! (Mihai)

Despre impactul Bursei PROACTIV

puteți citi aici (Pitești-București) și aici (zona Horezu).

Mulțumim:

  • membrilor comunității noastre care susțin bursele de studiu;
  • companiei JTTI România, pentru faptul că ne ajută să extindem sprijinul și protecția noastră și în direcția tinerilor cu rezultate excepționale;
  • familiei D.A.R., pentru fabuloasa experiență a călătoriilor, care aduc o îmbogățire culturală extraordinară;
  • tinerilor bursieri – preocupați de viitorul lor profesional, de împlinirea vocației și a talanților cu care i-a înzestrat Dumnezeu, dar și de implicarea în comunitate, pentru că bursele presupun și faptul ca tinerii să facă voluntariat în sprijinul comunității și al aproapelui.

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu