Bursele brâncovenești la final de an

De Rusalii, tinerii bursieri ai bisericii noastre au primit ultima tranșă din Bursele brâncovenești. După perioada de restricții în care sumele au fost transmise prin preoții lor parohi, tinerii s-au reunit la biserica inițiatoare pentru finalul de proiect. Aflat la a doua ediție, acesta a implementat acordarea a 23 de burse în valoare totală de 37.800 lei.

Proiectul Bursele brâncovenești a fost inițiat în 2019 de comunitatea bisericii noastre, după modelul ctitorilor, familia Brâncoveanu – susținătoare fermă a culturii și educației. Dorința a fost aceea de a-i susține pe tinerii comunității printr-o rețea de sprijin atât financiar, cât și motivațional și profesional. Obiectivele programului sunt: încurajarea performanței; sprijinirea elevilor de liceu/studenților cu rezultate școlare bune dar posibilități financiare reduse; construirea unei rețele de sprijin pentru tinerii comunității, în cadrul căreia aceștia să se simtă încurajați să își dezvolte abilitățile, să investească în pregătirea lor profesională și să se implice activ în viața comunității.

Burse de studiu și de performanță

Bursele de studiu sunt acordate elevilor/studenților care aparțin de parohiile bisericii organizatoare sau fac parte din comunitățile parohiale rurale din Țara Făgărașului. Pe lângă acestea, această ediție a venit și cu o noutate: burse de PERFORMANȚĂ. La inițiativa unei familii din comunitatea bisericii, care s-a oferit să susțină această secțiune a proiectului, s-a constituit și un fond de burse special. Bursele de performanță sunt acordate elevilor și studenților bisericii brâncovenești care au rezultate excepționale.

Detalii despre acest proiect găsiți pe pagina alocată lui de pe site-ul nostru: https://bisericabrancoveanu.wordpress.com/bursele-brancovenesti/

IMPACT în rândul bursierilor

„Proiectul Bursele Brâncovenești mi-a fost de mare folos și anul acesta. Pe lângă că am știut tot timpul că am o „rezervă” de bani din care când am nevoie de ceva pentru școală, pot folosi liniștit, am reușit să-mi achiziționez și alte obiecte de care am nevoie spre educația mea, atât cea formală cât și cea non-formală. Pensule, diferite culori, mari/mici, pătrate sau rotunde pânze, adidași pentru orele de sport, chiar și un șevalet sau multe altele de acest fel am reușit să achiziționez. Vă mulțumesc că sunteți alături de noi, de tinerii care avem diferite necesități sau dorințe care cu ajutorul dumneavoastră ajung să ne fie accesibile! Mulțumim!” (Andrei)

„Ce înseamnă Bursa Brâncovenească pentru mine? Aș putea simplu să rezum însemnătatea sa la trei cuvinte: sprijin, motivație și îmbrățișare. Și o să încep cu SPRIJINUL. Studentă în primul an, diferențele nevoilor în trecerea la acest stadiu sunt mari, atât financiar, cât și sufletește. Bursa mă ajută să acopăr o parte din banii de care am nevoie să îmi continui studiile, să îmi procur materiale necesare, dar îmi insuflă și un sentiment de ajutor pentru familie; în procesul devenirii mele pot prin ajutorul primit să-i ușurez pe părinții mei de eforturile pe care le fac pentru educația mea. În același timp, Bursa Brâncovenească înseamnă pentru mine MOTIVAȚIE. Văzând bunătatea oamenilor care ne ajută ducând acest proiect mai departe, crește în mine dorința de a da tot ce e mai bun pentru a nu dezamăgi și pentru a putea, prin rezultatele mele, să le răspund bunătății pe care aceștia ne-o dăruiesc. De asemenea, ceea ce mi se pare extrem de important, este ÎMBRĂȚIȘAREA oamenilor implicați în proiect, pe lângă ajutorul financiar. Să simți ajutorul, să simți că munca ta este apreciată, să ai o întreagă comunitate care îți deschide calea către reușită și succes nu te poate face să te simți altfel decât îmbrățișat. Îmbrățișat în sprijin și responsabilitate ca într-o zi să ajuți la fel, și să începi de azi să ajuți cum poți.” (Nico)

„Din punctul meu de vedere, Bursele Brâncovenești reprezintă un proiect care susține elevii și studenții și merită cu desăvârșire susținut! Acest proiect motivează tinerii să aprofundeze mai mult ,să se simtă sprijiniți, în ciuda problemelor sistemului de învățământ și a altor factori. Această bursă m-a ajutat destul de mult, fiind elev de clasa a XII-a. Au fost multe cheltuieli în acest sens pe care bursa m-a ajutat sa le acopăr. Mulțumesc tuturor celor care s-au implicat în realizarea și consolidarea acestui proiect!” (Ștefan)

„Datorită acestei burse am putut cumpăra un laptop mai bun. În primele module, pentru disciplina de anatomie, s-a folosit o aplicație 3D Complete Anatomy pentru a putea înțelege mai ușor anatomia. Pentru ca aplicația să poată fi folosită, computerul trebuie să îndeplinească anumite cerințe de performanță. Fără acest laptop nu știu cum m-aș fi descurcat. Pe lângă aceasta, l-am folosit încontinuu pentru orele de curs online și în procesul de învățare, fără să am nici o problemă tehnică, ceea ce m-a ajutat mult! Le mulțumesc mult tuturor sprijinitorilor! (Mihai)

„Din punctul meu de vedere, această bursă are o dublă valoare. Prima, evident, cea materială – care este un real sprijin și care până acum mi-a acoperit cele mai mari cheltuieli legate de studiu. M-a ajutat tare mult și sunt profund recunoscător pentru asta, întregii comunități. A doua valoare este una spirituală. Să simți că ai o familie foarte mare în cadrul Bisericii Brâncovenești care se jertfește pentru tine și care dorește să-ți susțină și să contribuie la educația ta, este un lucru mare și demn de apreciat. Asta mă responsabilizează și mă motivează și mai tare să învăț! Proiectul este unul plin de roade si de dragoste! (Darius)

„Această Bursă m-a ajutat enorm. Anul acesta majoritatea școlii am făcut-o online, așa că am decis să îmi procur un laptop. A fost extrem de util și fără el nu aș fi reușit să fiu în rând cu restul clasei. Sunt sigură ca Dumnezeu va ține cont de jertfa celor care ne-au sprijinit! Mulțumesc mult că m-ați acceptat sa fiu una dintre voi! Apreciez nespus de mult tot ceea ce faceți pentru noi!” (Melissa)

„Bursele Brâncovenești reprezintă un sprijin important pentru tineri. Personal, proiectul brâncovenesc m-a ajutat foarte mult în achiziționarea rechizitelor, uniformei și, cel mai important, în sprijinul financiar pentru realizarea orelor de conducere în vederea obținerii  permisului auto. Am învățat cum să folosesc banii în scopul îmbunătățiri educației mele și le mulțumesc tuturor celor care au sprijinit acest proiect! (Raluca)

„Pe lângă ajutorul financiar, această bursă mi-a deschis drumul de a vă cunoaște grupul și de a vedea ce relații strânse au toți membrii între ei. Apreciez tare, tare mult că vă considerați ca o familie, faceți activități împreună și recunosc că, în toată perioada asta, mi-au cam lipsit îmbrățișările, dar mi le-ați inspirat voi. De altfel mă simt recunoscătoare că ați ales să sprijiniți și alți oameni, dinafara parohiei. Suma a fost suficientă pentru achiziționarea rechizitelor, ba chiar și a obiectelor de vestimentație și a venit ca un ajutor perfect pentru cumpăra un laptop pentru orele online. Am apreciat că ați făcut posibil ca în timpul restricțiilor cauzate de pandemie sumele să ajungă la noi în parohie!❤️🧡” (Alessia)

„Vreau să vă mulțumesc pentru tot sprijinul pe care mi l-ați acordat până în prezent și pe care continuați să mi-l oferiți. Vă mulțumim că investiți și credeți în noi, tinerii. Vă asigurăm că nu este o investiție inutilă. Cu ajutorul lui Dumnezeu vom face tot ce putem pentru a nu vă dezamăgi. Rezultatele se vor vedea peste ani, când vom fi oameni cu credință în Dumnezeu și cu speranță că vom reuși în viață. Vă purtăm în rugăciunile noastre și vă mulțumim pentru tot sprijinul!” (Eliza)

„Vreau să mulțumesc celor care au făcut posibil acest proiect pentru noi. Bursa pe care o primesc mă ajută foarte mult să îmi întrețin educația deoarece am reușit să îmi achiziționez lucruri necesare profilului meu și nu numai. Mă bucur că fac parte din acest minunat proiect care susține educația tinerilor!” (Alex)

„Pentru mine bursa înseamnă  cel puțin un ajutor, deoarece îmi dă în același timp un sentiment și de responsabilitate, și de recunoștință. Nu alerg de mic după bani sau chestii scumpe,  dar recent am observat ca fără să vreau am nevoie de diferite chestii, fie ele cât de minuscule, pentru dezvoltarea mea fizică și educațională armonioasă. Mulțumesc din tot sufletul tuturor persoanelor care au contribuit la bursă, și le doresc sănătate, dragoste și bucurie! Vreau să le transmit că au schimbat fără să își dea seama drumul unui copil/adolescent, care le va fi mereu recunoscător. Doamne ajută!” (Nectarie)

Fiind primul an de liceu această bursă m-a ajutat foarte mult, pentru a-mi îndeplini toate nevoile școlare. Mă bucur enorm că am cunoscut-o pe doamna Natalia pentru că fără dânsa nu știam de ADMB și nu beneficiam de această bursă. Am fost foarte mulțumită de acești bani și le mulțumesc tuturor celor care s-au implicat în acest proiect! (Nicoleta)

„În primul rând, vreau să mulțumesc întregii comunități din adâncul inimii pentru suportul de care ați dat dovadă prin sprijinul proiectului Bursele Brâncovenești si prin ajutorul financiar oferit generațiilor viitoare având in vedere școala și educația. Pentru mine acest proiect este un sprijin bine venit pentru a-mi continua studiile mai departe, la un nivel de facultate, si sa perseverez sa-mi ating visele pe care doresc sa le urmez. Acest aspect nu ar fi fost atât de realizabil dacă nu ar fi fost acest suport de care ma bucur că beneficiez! Fiecare gest de bunătate este o cărămidă care la rândul ei va ajuta si aceasta la clădirea unui viitor mai strălucit. (Emanuel)

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Suciu Nicoleta spune:

    Fiind primul an de liceu această bursă m-a ajutat foarte mult, pentru a-mi îndeplini toate nevoile școlare. Mă bucur enorm că am cunoscut-o pe doamna Natalia pentru că fără dânsa nu știam de ADMB și nu beneficiam de această bursă. Am fost foarte mulțumită de acești bani și le mulțumesc tuturor celor care s-au implicat în acest proiect!

    Apreciază

Lasă un comentariu