Sărbătoarea Familiei – Sfinții Adrian și Natalia – în familia comunității

Comunitățile bisericilor „Sf. Ilie” din Victoria și „Sf. Nicolae”-Brâncoveanu din Făgăraș, care găzduiesc moaștele Sfântului Adrian, respectiv ale soției lui, Sfânta Natalia, au făcut de câțiva ani din ziua de 26 august o Sărbătoare a Familiei, pe care o prăznuim împreună.

Anul acesta evenimentul a început în seara de ajun la Victoria, unde delegația bisericii noastre a fost așteptată cu moaștele Sfintei Natalia. Împreună cu gazdele noastre, ne-am rugat celor doi sfinți, soț și soție, ocrotitori ai familiei, în cadrul Vecerniei cu Litie, urmată de Acatistul sfinților și încheiată de cuvântul părintelui paroh Adrian Magda.

În dimineața zilei praznicului, sfintele moaște ale celor doi sfinți au fost aduse de delegația bisericii de la Victoria și întâmpinate la biserica noastră. Ne-am bucuat de Acatistul sfinților și de Sfânta Liturghie, încheiată de cuvântul părintelui Marius Corlean.

După o gustare-agapă, împreună cu mai multe familii am plecat în drumeție la Mănăstirea Bran, unde ne-am bucurat de comuniune și de peisajele paradisiace. În biserica mănăstirii ne-am rugat pentru familii, pentru copii, părinți și bunici, plecând întăriți și plini de bucurie. Bucuria s-a manifestat și în jocurile la care au participat toți membrii grupului, de la cel mai mic, de câteva luni, până la bunicii septuagenari.

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu